Z ostatniej chwili

Częstochowa ma swój neon

2021-12-23 23:49:26 informacje
img

Neon z miejskim logo rozbłysł na dachu budynku przy ul. Nowowiejskiego 1 jeszcze przed świętami. Napis nawiązuje do tradycji i mody tworzenia reklam sprzed kilku dekad - informuje Biuro Prasowe Urzędu Miasta.
Promocyjny neon zamontowano w miejscu nieistniejącego już neonu PKO, który częstochowianki i częstochowianie mogą pamiętać z czasów PRL.
Kształt neonu jest oparty na oficjalnym logo Częstochowy z 2017 r., wyróżnionym w konkursie DOBRY WZÓR 2018 organizowanym przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Nowy obiekt daje przyjemną dla oka poświatę, jest to światło stałe, niemigające. Jest widoczny od strony pl. Biegańskiego. Jego produkcja wraz z montażem kosztowała 55 tys. zł.
- Ta realizacja nie wypadłaby tak dobrze, gdyby nie współpraca z wykonawcą - firmą Graffico, której hasłem jest „Reklamy do nieba”. Dzięki jej zaangażowaniu, wrażliwości i otwartości na pojawiające się na wstępnych etapach współpracy pomysły zapewne nie moglibyśmy dziś pochwalić się tak atrakcyjnym produktem finalnym. Liczymy, że neon na stałe wpisze się w krajobraz Częstochowy i stanowić będzie jeden z najbardziej rozpoznawalnych miejskich kadrów - komentuje Magdalena Woch, zastępczyni naczelnika Wydziału Kultury, Promocji i Sportu UM.
Fot. Biuro Prasowe Urzędu Miasta

Page generated in 0.0215 seconds.