Z ostatniej chwili

Na grudniowym Śniadaniu z Przedsiębiorcami

2024-12-11 11:00:27 informacje
img

Głównym tematem grudniowego spotkania przedsiębiorców w Częstochowskim Parku Przemysłowo-Technologicznym było praktyczne zastosowanie marketingu w przemyśle – informuje Biuro Prasowe Urzędu Miasta. 

Organizatorem śniadania, w którym wziął udział m.in. zastępca prezydenta Częstochowy Łukasz Kot, była tradycyjnie Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.  

Prelegenci z agencji MOKO MARKETING – Małgorzata Dądela – CEO i Strategy Director oraz Marcin Piwnicki – Project Manager,  przedstawili kluczowe różnice w strategii sprzedaży B2B i B2C, na co należy zwracać uwagę w komunikacji między klientem biznesowym a indywidualnym. Poruszyli także kwestie związane z content marketingiem i budowaniem zaufania w relacjach marketingowych. Ważnym tematem były także narzędzia marketingowe dla przemysłu, w tym skuteczne wykorzystanie SEO i SEM i sposobach pozyskiwania klientów B2B w przemyśle. 

Kontynuacja tematu marketingu przemysłowego została zaplanowana na lutowe „śniadanie” w sali konferencyjnej Parku Przemysłowo-Technologicznego przy Wałach Dwernickiego.

Śniadania z Przedsiębiorcami", dzięki którym przedsiębiorcy mają okazję pogłębić wiedzę na temat obecnych, istotnych dla nich problemów, są również okazją do cyklicznych spotkań przedstawicieli lokalnego biznesu z prezydentem miasta i jego współpracownikami. Są ważnym forum dialogu między środowiskiem przedsiębiorców a samorządem, służącym wymianie doświadczeń i wiedzy w sprawach ważnych dla rozwoju częstochowskich firm.  
Fot. Łukasz Kolewiński 

Page generated in 0.0174 seconds.