Łatwiej umówić się na wizytę w Referacie Komunikacji w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Częstochowy. Zmienił się też termin zgłoszenia kupna i sprzedaży pojazdu – informuje Biuro Prasowe Urzędu Miasta.
Aby zapisać się na wizytę, interesantki i interesanci proszeni są o kontakt telefoniczny z Referatem Komunikacji pod nr. telefonu: 34 37 07 722 lub 34 37 07 724. Tam usłyszą informację o miejscu w kolejce oczekiwania. Po uzyskaniu połączenia pracownik wydziału wyznaczy termin wizyty w referacie - konkretny dzień i godzinę.
Referat Komunikacji informuje, że zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu można składać:
- osobiście w kancelarii urzędu, w budynku przy ul. Waszyngtona 5
- pocztą na adres: 42-217 Częstochowa, ul. Waszyngtona 5 lub za pomocą platformy EPUAP
Przypomina też, że od 1 lipca 2021 r. obowiązuje termin 60 dni na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu zarejestrowanego w kraju oraz na rejestrację pojazdu sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej. Termin ten został wydłużony, zgodnie z art. 31ia ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 1842 z późn. zm.).
Numery telefonu do referatu Komunikacji w sprawie praw jazdy:
• Umawianie wizyt w sprawie odbioru prawa jazdy: 34 3707 725
• Umawianie wizyt w sprawie zatrzymanych praw jazdy: 34 3707 721
Fot. Biuro Prasowe Urzędu Miasta